mandag den 9. december 2013

Igang med at filme!

Mandag 9. December 2013
Idag fik vi filmet Rikkes datter og 3 fra gruppen. De fik snakket en masse omkring deres fordomme med hensyn til kønsroller.
Udover det fik vi uddelegeret nogle opgaver vi skal klare hjemmefra. Jeg blev sat til at finde noget stille og roligt pop musik instrumental som vi kan have kørende i baggrunden. Matilde fra gruppen fik til opgave at skrive på både vores intro og på vores outtro. Thomas fik til opgave at skulle skrive noget fakta omkring fordomme.
Vi mangler stadig at skrive vores rapport som skal fylder 3-4 sider, udover det mangler vi stadig at skulle filme min fordom. Der er bare det problem at jeg ikke har en fordom som er kønsrolle relateret. Så der er jeg blevet sat i tænkeboks for at have noget jeg kan snakke om til kameraet.
Jeg ved ikke om jeg vil gå i sort når jeg sidder foran kameraet, for jeg er meget genert over sådan noget og jeg kan ikke lide at stille mig op og så sige noget som kan få en konsekvens bagefter.
Jeg vil prøve mit bedste at kunne forsvare den fordom som jeg nu kommer til at snakke om.

Imorgen mødes vi igen, hvor vi gerne skal have vores opgaver klar så vi kan gå igang med at klippe i det, så vi kan være færdig med det til på torsdag, hvor der er fremlæggelser. Men det skulle der ikke være nogle problemer i at kunne nå, da vi alle sammen arbejder på højtryk for at kunne bliver færdig til tiden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar