onsdag den 4. december 2013

Fordomme part 2 :)

Onsdag 4. December 2013
SÅ, kom jeg igang med at skrive om "fordomme". Jeg havde fået nogle fordomme som jeg fik besked på at skulle hjem og skrive om fra min gruppe. Resten af gruppen fik det samme af vide at vi skulle hjem og skrive og det skulle så være vores lektier. 
Min/mine fordomme er: 
kvinder uden fremtidsvisioner er tabere - Unge skal ikke ha' børn, de kan ikke passe på dem - folk med mange børn(10 børn) kan ikke være gode forældre.

Ud fra disse fordomme skulle jeg mindst skrive en ½ side og maks. 1 hel side. Jeg havde en hel del tanker omkring disse fordomme og det fik jeg skrevet ned og fik skrevet lidt over ½ side. Jeg måtte ærligt indrømme at jeg brugte det meste af tiden på at finde ud af hvad jeg skulle skrive til disse fordomme, men da jeg endelig kom igang med at skrive efter at have tænkt mig om gik det virkelig som en leg. Alle de tanker jeg havde gjord mig kom ned på papiret, og derfra tog det mig ikke lang tid at skrive en ½ side.

Nu glæder jeg mig til at vi skal igang med at filme og til at vi kommer igang med at interviewe folk og til at vi skal sidde og klippe det sammen vi har lavet. 
Jeg tror helt bestemt at det vi er igang med at lave nok skal blive et kanon godt stykke arbejde til sidst og at vores lærer de vil tage godt imod det vi har lavet. Vi har brugt tid på at finde ud af hvad det var vi skulle lave, og da vi endelig fandt ud af det viste vi at det nok skulle blive et godt stykke arbejde vi får lavet. :)    
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar